wtorek, 20 czerwca 2017

Projekt Ogród- wieści z ogródka bez chemii. ODC. 2.

Projekt Ogród- wieści z ogródka bez chemii. ODC. 2.


Co słychać w nowym roku- och wiele zmian i inwestycji.

Ogród nabrał kształtu, zmieniłam też plan i ścieżka jest teraz na środku. Dosadziłam truskawki, zaczynają obecnie owocować, a moja Laleczka codziennie sprawdza czy jest jakaś nowa czerwona truskawka. Dlatego warto mieć kilka krzaczków truskawek i poziomek. A jeśli mieszkasz w mieście, możesz śmiało zagospodarować balkon.


Dosadziłam drzewka. W pierwszym roku nie liczę na owoce, jednocześnie nie mogę się ich doczekać :). Mamy też krzewy owocowe, a dzięki uprzejmości sąsiadom na jesień dostaniemy dodatkowe krzaczki borówek.

               

Zainwestowaliśmy w tunel/folię pod którą uprawiam pomidory i ogórki, posadziłam również sałatę i rzodkiewkę. Ponieważ inwestycja w pierwszym kształcie nie przetrwała, musieliśmy budować drugi raz- to się nazywa doświadczenie!

Nasza folia jest spora, ale każdy może postawić sobie nawet taką 2x2m i cieszyć się szybszymi zbiorami i swoją zdrową żywnością. Jeśli mieszkasz w mieście- pomidory i ogórki możesz spokojnie uprawiać na balkonie. Zapraszam również do grupy na fb miłośników Ogród bez chemii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz